Pomiń nawigację

English language version

Przewodnik po sukcesach polskich firm

Zobacz jak rozwinęły się dzięki Funduszom Europejskim i Norweskim

Filtruj

Cel

Program
Wartość projektu
  • 0
  • 50 tys.
  • 200 tys.
  • 500 tys.
  • 1 mln
  • powyżej 1 mln

Projekty dofinansowane

Platformy Startowe  Pokaż wszystkie sukcesy

TRAINERON - wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu, który pomaga osiągać lepsze wyniki trenerom oraz sportowcom.

Projekt miał na celu opracowanie innowacyjnego w skali kraju i Europy produktu składającego się z 3 głównych modułów: kreatora inteligentnych planów treningowych, asystenta trenera oraz sklepu z planami treningowymi. Produkt dedykowany jest dla trenerów, zawodników oraz klubów sportowych. Dzięki zastosowaniu algorytmów analitycznych oraz sztucznej inteligencji produkt TRAINERON wspomaga pracę tren...

Wdrożenie na rynek innowacyjnej technologii do aplikacji całkowicie transparentnej powłoki diamento – podobnej na powierzchnie płaskie.

Projekt polegał na wdrożeniu na rynek innowacyjnej technologii do aplikacji całkowicie transparentnej powłoki diamento - podobnej (DLC) na powierzchnie płaskie. Dzięki temu zrealizowane zostały założone cele, do których należy rozwój przedsiębiorstwa i wzrost sprzedaży. Wnioskodawca posiadał lub nabył zasoby niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. Należały do nich zasoby osobowe. Kluczowa os...

System rozwieszania liny przedwstępnej pomiędzy konstrukcjami słupów wysokiego napięcia z wykorzystaniem bezzałogowych statków powietrznych UAV

W ramach dofinansowanego ze środków unijnych projektu firmy SAL MULTIROTOR SP. Z O.O. wdrażane są innowacyjne rozwiązania dla branży energetycznej. Odbiorcą tychże rozwiązań są w głównej mierze przedsiębiorstwa budownictwa elektroenergetycznego, będące wykonawcą inwestycji budowy napowietrznej linii wysokiego napięcia. Projekt objął między innymi badania wytworzonego produktu, testowanie systemu ...

Platforma Startowa: Connect

Lubelski Park Naukowo-Technologiczny realizował program inkubacyjny skierowany do młodych innowatorów, którzy nie ukończyli 35 lat. Idea była prosta: wyciągnąć z szuflad ciekawe pomysły i pokazać je światu.  Do udziału w platformie zgłosiło się 752 młodych przedsiębiorców. Spośród nich grono ekspertów wybrało 80 unikatowych pomysłów z najlepszymi rokowaniami na komercyjny sukces. Ich pomysłodawcy...